Meistä

Taitoluistelijat Kajaani ry on Kajaanissa toimiva itsenäinen, Suomen Taitoluisteluliiton alainen taitoluisteluseura. Seuramme tarjoaa ammattitasoista yksinluisteluvalmennusta sekä harrastajille, että kilpailijoille. Seuran jäseneksi ovat tervetulleita niin vasta-alkajat kuin pidempään luistelua harrastaneet luistelijat.

Tulevat tapahtumat

Tervetuloa seuraamaan seuramme kilpailutoimintaa ja näytöksiä.  Lisätietoja tapahtumista löydät alla olevasta tapahtumalistasta sekä ajankohtaisista uutisista.

Ilmoittaudu mukaan Hippo-luistelukouluun

Hippo-luistelukoulu on tarkoitettu jäälajeista kiinnostuneille alle kouluikäisille lapsille (4-7 vuotiaille), jotka pysyvät jo omin avuin pystyssä. Hippo-luistelukoulussa harjoitellaan alkeistasolla perusluistelutaitoja erilaisten pelien ja leikkien avulla. Hippo-luistelukoulusta voi edetä taitoluistelukoulun kautta harraste- tai kilpapolulle. Hippo-luistelukoulu on hyvä pohja taitoluisteluharrastuksen lisäksi myös muihin jääharrastuksiin, sekä vapaa-ajan viettoon ulkojäillä.

Hippo-luistelukoulu sisältää yhteensä 6 harjoituskertaa alkaen 20.2.2024 klo 17.15-18.00.
Mukana ensimmäisillä kerroilla myös Hanna Hippo! Hippo-luistelukoulu päättyy viikolla 15 kevätnäytökseen! Viikolla 10 ei ole harjoituksia.

Hippo-luistelukoulu on osallistujille täysin veloitukseton. Hippo-luistelukoulun mahdollistaa OP Kainuun Hyvä Työ-kampanja, joka tukee lasten ja nuorten harrastustoimintaa lahjoituksellaan.

Olen tutustunut tietosuojaselosteeseen ja vastaamalla lomakkeeseen annan luvan henkilötietojeni käsittelyyn järjestyihin liittyen.

Ilmoittaudu mukaan Aikuisluisteluun!

TaiKa:ssa käynnistyi talvella 2023 uusi ryhmä yli 18-vuotiaille niin vasta-alkajille kuin luistelua aiemmin harrastaneille aikuisille!

Aikuisluistelun syyskausi 2023 alkaa sunnuntaina 17.9. klo 10-11 Kajaanin jäähallilla (Areena)

Hinta koko kaudelta syys-kevät on 540€.

Taitotaso

Olen tutustunut tietosuojaselosteeseen ja vastaamalla lomakkeeseen annan luvan henkilötietojeni käsittelyyn järjestelyihin liittyen.

Seuravaatteet

Onko tarvetta uusille trikoille, takille tai jumppakassille?

Seuravaatteet on nyt tilattavissa Team Place -verkkokaupasta!

Klikkaa itsesi verkkokauppaan ostoksille alla olevasta linkistä!