Ilmoittautuminen TaiKan seurakilpailuihin on avattu!

15.9.2022

Taitoluistelijat Kajaani ry kutsuu seuranne STLL:n rekisteröityjä ja kilpailupassin kaudelle 2022-2023 lunastaneita luistelijoita seurakilpailuihin lauantaina 15.10.2022 Kajaanin jäähalliin.

Kilpailupaikka                     Kajaanin Jäähalli, Kuntokatu 13, 87100 Kajaani

Kilpailusarjat ja arviointi

Tintit                                 Suorituksen arvionti
Taitajat                             Laajennettu tähtiarvionti
Tähtidebytantit           Laajennettu tähtiarvionti
Tähtinoviisit                  Laajennettu tähtiarvionti
Tähtijuniorit                  Laajennettu tähtiarvionti
B-silmut                           Laajennettu tähtiarvionti
Tähtisilmut                     Laajennettu tähtiarvionti
Minit                                  Laajennettu tähtiarvionti

Ilmoittautumismaksut

Tintit 15€, muut sarjat 25 €.

Tuomarikulut laskutetaan STLL:n ohjeen mukaan. Ilmoittautumismaksut laskutetaan tuomarikulujen yhteydessä.

Säännöt

Kilpailussa esitetään vapaaohjelma. Kilpailussa noudatetaan STLL:n sääntöjä kaudelle 2022-2023

Musiikki

Musiikkitiedostot tallennetaan Taikkariin mp3-tiedostona 1.10.2022 mennessä.

Tiedostot pyydämme nimeämään SARJA_LUISTELIJA/PARI_SEURA_LO/VO. Musiikista on oltava kilpailussa mukana myös varakopio Cd-levynä, niitä ei kerätä järjestäjän toimesta vaan ne tulee olla valmentajalla tai luistelijalla. Järjestävä seura sitoutuu hävittämään tiedostot välittömästi kilpailun jälkeen.

Arvonta

Luistelujärjestys arvotaan lauantaina 8.10.2022 klo 11.00 -12.00. Luistelujärjestyksen tulokset tulee nähtäville arvonnan jälkeen taika.sporttisaitti.com

Alustava aikataulu

Lauantai 15.10.2022 klo 8–18. Järjestävä seura pidättää oikeuden muutoksiin. Noudatamme  joustavaa aikataulua, joten pyydämme olemaan ajoissa paikalla.

Tuomarit

Henna Hallikainen, 2. luokan tuomari
Sanna Lamettinen, 3. luokan tuomari
Elli-Noora Nevalainen, 3. luokan tuomari

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tehdään Taikkarissa  www.taikkari.fi viimeistään 25.9.2022 klo 21.00.

Mahdollista karsintaa varten pyydämme ilmoittamaan luistelijat sarjoittain toivotussa karsintajärjestyksessä. Seurat vastaavat siitä, että luistelijat ovat kilpailun vaatimusten mukaisella tasolla. Kilpailupassit voimassa ja ilmoitetaan oikeaan sarjaan. Mikäli jossain sarjassa on paljon ilmoittautuneita, sarja voidaan jakaa ikäsarjoihin. Järjestävän seuran luistelijoita ei karsita.

Peruutukset

Peruutukset STLL:n sääntökirjan kohdan 15.7 mukaan osoitteeseen                                                    taitoluistelijat.kajaani@gmail.com

Palkintojenjako

Palkintojen jako järjestetään jäähallin ylä-aulassa tulosten selvittyä.

Kilpailun nettisivut

www.taika.sporttisaitti.com