Kilpailuinfo

KILPAILUINFO

LISENSSI/PASSI

Jokaisella taitoluistelukilpailijalla tulee olla voimassaoleva kilpailupassi, joka ostetaan osoitteesta www. stll.fi

KILPAILUUN ILMOITTTAUTUMINEN

Jokaiselle kilpailijalle/huoltajalle lähetetään kilpailukutsu, josta käy ilmi taitoluistelukilpailun ajankohta ja paikka.

Sitova ilmoittautuminen tapahtuu määräaikaan mennessä seuran kilpailuvastaavalle. Jos kilpailija joutuu perumaan osallistumisensa esim. sairauden vuoksi, on kilpailijan ilmoitettava siitä mahdollisimman pian kilpailuvastaavalle ja valmentajalle. Sairauden takia perumiseen tarvitaan lääkärintodistus (toimita valmentajalle), koska muuten mahdolliset kulut tulevat kilpailijan maksettavaksi, vaikka hän ei kilpailuun osallistuisikaan.

Joissakin kilpailuissa saattaa järjestävä seura tehdä karsintaa suuren ilmoittajamäärän takia, jolloin kaikki halukkaat eivät pääse osallistumaan kilpailuihin.

MATKAT

Viimeistään ilmoittautumisen yhteydessä kilpailijan tulee ilmoittaa onko hänellä oma kyyti kilpailuihin ja kuinka monta luistelijaa kyytiin mahtuu, koska pyrimme menemään kilpailuihin kimppakyydein. Valmentajan kyyditysvuorot jaetaan mahdollisimman tasapuolisesti.

TAITOLUISTELUKILPAILUIHIN LIITTYVÄT KUSTANNUKSET

Kilpailumaksu:
Kilpailija maksaa jokaiseen taitoluistelukilpailuun osallistuessaan omalle luisteluseuralle kilpailumaksun, joka kattaa kilpailun ilmoittautumismaksun ja valmentajan kulut kilpailujen aikana.

Tuomarointikulut:
Kauden aikana käydyistä kilpailuista tulee aina keväällä maksettavaksi tuomarointikulut. Nämä tuomarointikulut katetaan talkootyöllä (kahvio, myyjäiset, arpajaiset, tuotemyynti yms.). Kaikki kilpailijat vanhempineen osallistuvat tähän talkootyöhön.

Valmentajan kustannukset kilpailumatkoista:  Kilpailevat luistelijat maksavat valmentajan matka-, päiväraha- ja majoituskulut kilpailumatkoista. Kilpailumatkasta aiheutuvat kulut jaetaan kilpailuihin osallistuvien kesken ja ilmoitetaan kilpailijoille mahdollisimman pian.

Muita kuluja:

Kilpailija maksaa valmentajalle ohjelman suunnittelusta ja mahdollisesti myös ohjelmaan kuuluvan musiikin editoinnista.

Kilpailussa tarvittavat varusteet; kilpailupuku, sukkahousut/trikoot, pukupussi, jne.

Matkakustannukset ja mahdolliset yöpymiskustannukset.